I wanna be your hero, kapitel 14

Harry hade på sig ett par mörka jeans, vita converse, en en röd tröja och en svart kavaj.
- Redo? Frågade han och jag nickade.
Jag kollade klockan på min mobil, 17.56.
Jag och Harry gick ut och stängde dörren efter oss.
- Kom ihåg, det här är tid för bara dig och mig och inga fans ska få förstöra det, sa Harry och log.


 

Isabellas perspektiv:
Jag satt mitt emot Harry vid ett bord på en jättefin fransk restaurang och åt det sista av min efterrätt.
- Harry det här har varit helt underbart, tack! Sa jag när vi var på väg ut från restaurangen.
- Det är inte över än, jag tänkte att jag skulle visa dig något, sa Harry och tog min hand.
Tillsammans gick vi ut från den lyxiga restaurangen vi nyss ätit på.
Jag visste inte vart vi skulle, jag bara följde med.
Sakta gick vi längst Paris gator.
Hand i hand.
När vi kom ut på en större gata med mycket folk så började folk peka och prata  lite.
Vi gick förbi ett gäng tjejer i 15 års åldern.
- Est-ce que Harry Styles? Frågade en tjej sina kompisar
- Je pense que oui! Svarade en av dom
- Qui est cette fille? Frågade en annan tjej.
- N'est-ce pas la petite sœur de Liam Payne? Svarade en anna tjej lite frågande.
- Vad snackar dem om? Frågade jag Harry lite förvirrat.
- Oss, svarade Harry med ett leende.
Jag skrattade lite.
- Hur vet du det? Frågade jag.
- Jag kan faktiskt lite franska, sa Harry och log stolt.
- Dom undrade om det var jag, alltså Harry Styles, om du var Liams lillasyster och sånt där, sa han sedan.
- Okey, sa jag lite imponerat.
- Je t'aime belle fille, sa Harry och log.
- Va? Sa jag och skrattade.
- Jag älskar dig vackra flicka, viskade Harry i mitt öra och sen pussade han mig på kinden.
- Aww jag älskar dig också, sa jag och log.
Jag och Harry fortsatte gå hand i hand.

Harrys perspektiv:
- Blunda, sa jag och log mot henne.
- Varför? Frågade hon och kollade underligt på mig.
- Därför att vi snart är framme vid det jag ska visa dig, sa jag.
- Okey, sa hon och blundade.
- Kom, sa jag och tog hennes händer och började sakta gå.

Isabellas perspektiv:
- Öppna dina vackra ögon, sa Harry och jag kände hur han la armen runt mig.
Jag öppnade försiktigt ögonen och vart chockad.
- Wow det är fantastiskt, fick jag fram.
Jag och Harry stod framför det upplysta Eiffel tornet.
- Det är vackert så här på kvällen, sa Harry och log.
- Ja verkligen, sa jag och var fortfarande lite chockad över hur fint och romantiskt det faktiskt var.
Jag kramade om Harry och han kramade om mig.
Sen släppte han taget lite, lyfte upp min huvud och sen kysste han mig.

Harrys perspektiv:
Efter kyssen hade vi åkt upp i Eiffel tornet.
Isabella stod där helt tyst och kollade ut över Paris.
- Isabella? Frågade jag.
- Ja, svarade hon utan att vända sig om.
Jag gick och ställde mig bakom henne, la mina händer på hennes höfter och vilade mitt huvud på hennes axel.
- Jag älskar dig, sa jag.
- Jag älskar dig också, svarade hon.
- Jag älskar dig så mycket så att det inte går att förklara, det är som om du är min luft, började jag.
- Utan dig kan jag inte andas, utan dig kan jag kan inte leva, fortsatte jag.
Hon sprack upp i ett leende och sen fortsatte jag.
- Du betyder verkligen allt för mig, du gör mig hel och jag vet inte vad jag skulle göra om du försvann ur mitt liv. Jag behöver dig! På något sätt så är det som jag gått runt hela mitt liv och väntat på dig, du är den jag alltid kommer älska oavsätt vad! Jag behöver dig, jag är inget utan dig Isabella!
- Aww Harry du är underbar, viskade hon i mitt öra.
Jag såg en tår rinna ner för hennes kind.
- Jag älskar dig så mycket, sa jag.
- Så himla mycket, sa jag sen.
Hon tog min hand och kramade om den.
Jag snurrade runt henne, la mina händer på hennes höfter och kysste henne passionerat.
Det var här jag ville vara resten av mitt liv, med Isabella.
Hon är verkligen mitt allt.

Zayns perspektiv:
Jag satte mig ner i soffan bredvid Louis och tog upp min mobil.
- Vad kollar du på? Frågade jag honom.
- Nån fransk dramaserie, svarade Louis och skrattade.
Jag klickade på twitterikonen på min mobil och skrev en tweet.

”Love France, lot of fans & beautiful language that I don't understand
I'm chillin with Lou, he was watching some French drama, a bit strange”

Efter att jag surfat runt på twitter så såg jag att några fans hade länkat till en fransk artikel där det stod något om Harry och Isabella.
Jag fortsatte surfa runt tills jag hittade samma artikel på engelska.
Artikeln innehöll 3 bilder på Harry och Isabelle.
En när dom var på väg ut från en restaurang, en när dom gick hand i hand och en när dom kramades.
Jag började läsa.
”Dejtar Harry Styles och Isabella Payne?” stod det som rubrik.

”Senaste timmarna har paparazzis, fans och andra som sett den 18 åriga sångaren Harry Styles från One Direction och den 19 åriga sångaren från One Direction Liam Paynes lillasyster Isabella Payne tillsammans mailat, tweetat och spridit bilderna.
Enligt källor sa dem ha ätit middag tillsammans och sedan sett varit ute och gått.
Harry och Isabella ska enligt källor verkat känna varann väldigt väl då de gått nära varandra, hållit händer, kramats och även kyssts.
Är det sant att Harry Styles och Isabella Payne dejtar?”

- Fan också, sa jag och Louis kollade på mig.
- Vad? Frågade han lite oroligt.
- Läs det här, sa jag och gav Louis min mobil.
- Nu har Harry ett och annat att förklara för fansen, sa Louis och kollade bekymrat på mig.



Tack för kommentarerna, blir verkligen jätteglad!
Skulle vara kul om jag kunde få över 10 kommentarer på detta kapitel:)
Om ni fixar det så skriver jag fler kapitel imorgon! :)

Och jag ber om ursäkt om något av de franska är felstavat, det är jag som har skrivit det så jag kan ha stavat fel men jag tror inte jag har gjort det;)


Kommentarer
Postat av: Emma

JÄTTEBRA! MEEER :D

2012-02-25 @ 21:23:28
Postat av: Josefine

SKRIV MEEEER!!!!

JÄTTE BRA!

2012-02-25 @ 21:30:29
Postat av: Anonym

mer!

2012-02-25 @ 21:46:32
Postat av: Carro

Tjo, du måste skriva mer!

2012-02-25 @ 21:47:29
Postat av: Sandra J

Älskar det!

Mer :)

2012-02-25 @ 21:47:56
Postat av: Malin

Jättebra ! ❤

2012-02-25 @ 22:01:11
Postat av: Sophie :D

Jättebra !

Meeeeeeer :D <3

2012-02-25 @ 22:04:29
Postat av: Grace

mer maja! mer!!!!

2012-02-25 @ 22:21:16
Postat av: Johanna

Aww vad romantiskt och fint!

Skynda dig att skriva mer! Du är jätteduktig!

xoxo

2012-02-25 @ 22:26:03
URL: http://ggottabeyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

meraa!:D

2012-02-26 @ 09:09:05
Postat av: Moa

Suuperbra!!

Meera!! :DD



2012-02-26 @ 10:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback