I wanna be your hero, kapitel 11


Jag kollade mig omkring och såg att Harry packade in mig bagage och att Zayn hade hoppat in i taxin.
Jag hoppade in och satte mig bredvid Zayn och sen hoppade Harry in och stängde dörren efter sig.
Mitt emot oss satt Liam, Niall och Louis.
- Redo killar? Frågade Paul.
- Och Isabella? La han snabbt till.
- Redo! Skrek killarna och jag och sen började Taxin rulla iväg.
- Ett steg närmare Paris, kärlekens stad, tänkte jag lyckligt för mig själv.



Nialls perspektiv:
Jag kollade ut genom fönstret.
Det verkade inte vara några fans utanför flygplasten i alla fall.
Jag, Isabella, Paul och killarna klev ut ur taxin och tog vårat bagage.
Sedan vart vi omringade av säkerhetsvakter.
När vi kom in i byggnaden så började sådär 20-40 fans skrika.
- Kan vi träffa några? Frågade Louis.
- Nej, vi hinner inte, svarade Paul.
Harry gick närmast mig.
Efter mig gick Louis och efter honom gick Isabella och Liam.
Jag kollade på Harry som inte såg så glad ut.
Sedan slängde jag en snabb blick på Liam som såg både glad, orolig och beskyddande ut på samma gång.
Jag visste att det var för att han inte ville att Isabella skulle utsättas för något av fansen och även för att han var glad att se alla fansen.
Vi vinkade och log mot alla fansen.
Sen checkade vi in våra väskor och gick igenom säkerhetskontrollen.

Harrys perspektiv:
Klockan var strax efter ett och jag satt på flygplanet bredvid Isabella.
Framför oss satt Liam och Niall och bakom oss satt Paul och en säkerhetsvakt.
På andra sidan satt Louis och Zayn.
Vi flög i första klass.
- Kan alla passagerare vara vänliga att sätta på sig sina bälten, vi lyfter om 4 minuter, sa en röst i högtalarna.
Jag och Isabella spände fast våra bälten och hon log stort mot mig.
- Glad? Frågade jag henne och log.
- Jajamän, svarade hon.
- Snart är vi i kärlekens stad, sa jag med en mjuk röst och pussade henne på näsan.
Hon log.
Flygplanet lyfte och vi var på väg mot Paris.
- Paris här kommer vi! Sa Isabella glatt och jag tog tag i hennes hand.
Efter ungefär 20 minuter hade Isabella somnat på min axel.
- Jag älskar dig, viskade jag i hennes öra.
Jag visste han hon inte kunde höra det men jag ville ändå påminna henne varje sekund att jag älskar henne mer än något annat.

På hotellet

Isabellas perspektiv:
Vi hade kommit till hotellet för någon timme sedan.
Liam och Niall delade ett hotellrum, Harry och jag delade ett annat, Louis och Zayn delade ett och Paul och en säkerhetsvakt delade ett.
- Zayn smsade nyss, vi är välkommna till honom och Niall på pizzamiddag, sa Harry när han kom in i sovrummet.
- Låter underbart, svarade jag och skrattade.
- Ja eller hur, sa Harry och blinkade med ena ögat.
Jag log mot honom.
Han satte sig bredvid mig på sängen och jag såg hur han tänkte på nått.
- Vad är det Harry? Frågade jag.
- Det känns lite konstigt, vi har aldrig vart på någon date, sa han och log sött mot mig.
- Nä de har vi ju faktiskt inte, erkände jag och skrattade lite.
Jag hade aldrig tänkt på det för ens nu.
- Därför så tänkte jag att du och jag kunde gå ut och äta imorgon, bara du och jag, sa Harry och kollade seriöst på mig.
- Vill du det? Frågade Harry sedan och log sött mot mig.
- Mer än gärna, svarade jag och log överlyckligt.
- Men fansen då? Frågade jag.
- Strunt i dom, det blir bara du och jag och ingen ska få förstöra det, sa han och log.
- Okey, svarade jag med ett leende.
Jag kände hur jag blev alldeles varm inombords.
”Bara du och jag och ingen ska få förstöra det” ekade det i mitt huvud.
Jag kände mig så lycklig.
Plötsligt ändrades känslan och jag började känna mig yr.
Jag höll för munnen och rusade mot toaletten.
”Fan!” var det ända jag kunde tänka.
- Bella! Hörde jag Harry ropa oroligt.
Jag kände golvet snurra under mina fötter och sen föll jag.
Jag kände hur en varm famn tog emot mig och jag kände Harrys varma andertag mot mitt öra.
- Bella hur mår du? Viskade han.



10 kommentarer på förra kapitlet, jag blir så sjukt glad!
Jag älskar er!
Fortsätt kommentera!

Inte världens längsta del idag men det är väl bättre än inget?:)
Jag har inte vart hemma så mycket idag och jag kommer nog inte vara hemma så mycket imorgon men jag ska uppdatera så bra jag kan! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är jätteduktig, tipsade några kompisar och dom tycker likadant.❤

2012-02-23 @ 21:51:07
Postat av: ALVA

ASBRA!!! MERA! :''D

2012-02-23 @ 21:52:35
URL: http://livetsomalva.bloggplatsen.se
Postat av: Saga

MEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!

2012-02-23 @ 22:19:55
Postat av: Isabelle

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRR!!!!!!!!!

2012-02-23 @ 23:28:36
Postat av: jessica

sjuukt braa :)) <3 meeera ;p

2012-02-24 @ 07:04:22
Postat av: InaTomlison♥

Jätte mycket super duper myckket braa :DDD

Mera mera mera tjejan :D <3

2012-02-24 @ 09:28:13
URL: http://liveyourdream.blogg.se/
Postat av: Linnea.. :)

Mera !!! :D

2012-02-24 @ 09:29:20
Postat av: Wilman ^^

Hejaj heja , du äger ju på att skriva , hitta novvellen imorse och läste ut det som du skrivit än sålänge så foort som möjligt :D

2012-02-24 @ 09:31:05
Postat av: Ellen

Mycket bra !

2012-02-24 @ 09:32:00
Postat av: Moa

Mera!! :DD

2012-02-24 @ 15:13:49
Postat av: Lena!

Meeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!! :)

2012-02-24 @ 15:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback