2 YEARS ANNIVERSARY!!


HAPPY 2 YEARS ANNIVERSARY LADS!
Kan knappt fatta att det gått 2 år sedan 1D blev 1D.... Mina bebisar växer upp så fort haha;)
#ProudDirectioner

Förresten så har jag bara fått 3 kommentarer på kapitel 13 vilket jag tycker är dåligt...
Som jag skrev så kräver jag 20+ kommentarer och jag har kapitel 14 och 15 klart men jag tänker inte lägga upp något för ens kommentarerna är bättre.
Inget illa menat mot er men det känns som om ni inte tycker om novellen... Vill ni bevisa att det inte är sant? Och vill ni ha fler kapitel? Kommentera då kapitel 13 som finns här under!
Tack och ha en bra "2 Years Of One Direction" dag allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

awww älsklingar!!

2012-07-23 @ 18:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback