Frågelåda!


Hej alla underbara läsare, tack för alla fina kommentarer!
Bland mina kommentarer så får jag ofta frågor så jag tänkte göra det lite lättare för er att fråga och för mig att svara.
Jag har satt in en frågelåda i menyn.
Där kan ni ställa eran fråga :)

Jag fick en fråga i kommentarerna tidigare som jag tänkte svara på nu.
Frågan var ungefär så här: Kommer novellen handla om både Big Time Rush och One Direction eller kommer BTR vara statister?
Svaret är att jag inte vet.
Det handlar nog inte så mycket om BTR utan mer om 1D men BTR kommer vara med ändå ganska mycket :)

Så nu kan ni enkelt fråga era frågor via frågelådan :)
FRÅGA PÅ BARA! :)

Xoxo Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback