Träningshelg!


(Gammal bild, killarna var så gulligt små då)

Hej alla underbara läsare!
Imorgon och på söndag har jag träningshelg!
Träningarna börjar 9.00 och slutar vid 17.00...
Så uppdateringen kan bli dålig men jag ska iallafall försöka hinna med ett kapitel varje dag!
På måndag ska jag ha tjejkväll och så är det ju majbrasa och på tisdag är det 1 maj så jag ska drilla på torget med paradorkestern under dagen...
Och på söndag har jag även lite filminspelning på söndag kväll... :)
Men som sagt så ska jag uppdatera så bra jag kan:)

Xoxo Maja


Kommentarer
Postat av: Matilda. c:

fullt upp med andra ord? ;) men jag längtar till kap. 14!

2012-04-27 @ 22:09:14
URL: http://www.liveturannanvinkel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback