The sky isn't the limit, kapitel 18


- Jag bara… började jag och kollade ner.
- Du vad? Frågade Zayn och lyfte försiktigt upp mitt huvud.
- Alla era fans är så vackra och jag är… mer hann jag inte säga för ens jag kände Zayns mjuka läppar pressade emot mina.
- Sluta, säg inte så, sa han efter kyssen.
- Du är den vackraste tjejen som någonsin vandrat på denna jord!


Samantha’s perspektiv:
Ute åskade det.
Jag och killarna hade varit inne i London hela dagen och sen hade vi kommit hem runt 18.
Jag hade ätit middag hos killarna och plötsligt så hade det sköna vädret bytts ut mot dåligt väder.
Jag stod vid fönstret och kollade ut medans killarna satt i soffan.
Tv:n var avslagen eftersom vi inte hade någon ström nu när det åskade.
Strömavbrått var en av dom drygaste sakerna jag visste.
Fast ibland kunde det vara mysigt.
Jag fortsatte kolla ut genom fönstret när Zayn reste sig och gick fram till mig.
Regnet öste ner.
- Det verkar inte bli bättre väder, sa Zayn och la sina händer på mina höfter.
Jag sa inget utan fortsatte bara stirra ut genom fönstret.
- Du får mer än gärna sova över här, sa Zayn sedan.
Jag vände mig om och såg in i hans vackra ögon.
- Gärna, sa jag och log.
- Men jag har inga grejer, sa jag sedan.
- Vi löser det på nått sätt, sa Zayn och log innan han kysste mig lätt på munnen.

Liams perspektiv:
Min mobil vibrerade i fickan.
Jag tog upp den och såg att Paul ringde.
Jag svarade.
- Liam, sa jag.
- Hej Liam, det är Paul, sa han med en lite oroad röst.
- Hej, något fel? Frågade jag.
- Jo, sa Paul.
- Jag hör det på dig, vad är det? Frågade jag.
- Alla flyg är inställda så ni kommer inte kunna åka till USA, sa Paul.
- Alla? Frågade jag lite förvånat.
- Japp, det nästa planet går nästa vecka, sa Paul.
- Varför är dom inställda? Frågade jag.
- Vädret kommer hålla sig så här några dagar framöver, sa Paul.
- Men jag har avbokat alla spelningar och intervjuer i USA så ni får lite ledigt nu, sa Paul sedan.
- Okey, hur länge? Frågade jag.
Det är såklart synd att vi inte får åka till USA men det är inte så dumt att vara ledig.
- Mer än en månad, sa Paul.
- Okey, svarade jag.

Zayns perspektiv:
- Paul ringde, sa Liam efter att han lagt på.
- Alla flyg är inställda på grund av vädret så vi kommer inte åka till USA, sa han sedan.
- Men! Utbrast Niall och Harry i munnen på varandra.
- Vi har ledigt i mer än en månad istället, sa Liam sen.
- Yes! Utbrast dem alla.
Jag skrattade lite.
- Då kanske jag hinner åka hem till Bradford några dagar, sa jag.
- Alla flyg är inställda tills nästa vecka, sa Liam.
- Okey men då kanske jag kan åka nästa vecka, sa jag.
- Visst, snacka med Paul så fixar han det, sa Liam och log mot mig.
- Okey, jag lovade mamma att komma hem en stund när vi är lediga så hon blir nog glad, sa jag sedan och log.
Sen vände jag mot Samantha.
- Jag blir bara borta några dagar, sa jag till henne.
- Okey, låt inte mig hålla dig borta från din familj, sa hon och log.
- Men jag kommer sakna dig, sa hon sen.
- Jag kommer sakna dig också gumman, sa jag och kysste henne lätt på munnen.
- Men jag åker inte för ens om en vecka så du behöver inte sakna mig än, sa jag sen.
- Jag vet, men jag saknar dig så fort jag blundar, sa Sammy och log.
- Aww, jag älskar dig, sa jag.
- Och jag älskar dig, sa hon.
- Men du behöver i alla fall inte sakna mig än, i natt är jag bara din, sa jag och blinkade.
Sammy bara skrattade åt mig.



Tack för alla kommentarer!
Förlåt för dålig uppdatering och ganska kort kapitel!:/
Har fullt upp!
Nu ska jag plugga till SO provet imorgon:/
Skulle förresten vara sjukt kul om jag kunde få över 10 kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Grace

det kommer gå bra! det är bara dom där 4 frågorna på pappret som du måste kunna:)<3

2012-03-27 @ 20:46:37
Postat av: Malin

Skitbra !

2012-03-27 @ 20:51:44
Postat av: Anonym

Jättebra! Meeer :D

2012-03-27 @ 21:36:12
Postat av: Paulina

Jättebra kap XD

2012-03-28 @ 00:03:24
Postat av: jessica

LOVE IT <3

2012-03-28 @ 10:23:00
URL: http://jjessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback