31/7 - 7/8

ANLEDNINGEN TILL ATT JAG INTE HAR UPPDATERAT PÅ NÅGRA DAGAR ÄR ATT JAG HAR HAFT PROBLEM MED MIN DATOR!!
Något gick snett, alla wordfiler raderade så ja alla kapitel som jag hade skrivit raderades eftersom jag inte hade sparat dem(stänger aldrig av datorn utan har den i viloläge) och ja min dator fixades och nu kan jag använda den som vanligt igen.
MEN... IMORGON ÅKER JAG TILL ITALIEN OCH ÄR BORTA TILLS DEN SJUNDE...
Och eftersom kapitlen inte var sparade så förlorade jag dem... därför kan jag inte ge er några tidsinställda inlägg... Tyvärr!
Men när jag är hemma igen så blir uppdateringen som vanligt igen.
Hoppas det är okey med er?
VI HÖRS! :D

Kommentarer
Postat av: Mandiish<3

Heeej! Jag har skaffat mig en egen Justin Drew Bieber novell.. Men har tyvärr inga läsare :( Det skulle betyda JÄTTE mycket om du gav mig ett länkbyte<3 Jag gör såklart detsamma.. :) Lämna en kommentar om du vill<3 kram<3

2012-08-06 @ 11:27:54
URL: http://justindbieberstoory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback