The sky isn't the limit, kapitel 41


Kistan sänktes i jorden och alla la blommor på kistan eller runt graven.
Det var väldigt jobbigt att kolla på.
När jag la min blomma på kistan så fällde jag väldigt många tårar.
Det här var jobbigare än jag trott.
Jag saknade verkligen Nick.
När jag och Zayn hade lagt våra blommor på kistan så gick vi undan.
Zayn kramade om mig och jag grät i hans famn.
Jag kände några av hans tårar på min axel.
Så stod vi ganska länge.
Stämningen var verkligen ledsam.
Allt var så jobbigt och ledsamt.


Zayns perspektiv:
Tiden gick ganska fort.
Nyår, Nicks begravning, min 20 års dag, massa konserter och annat jobb i februari, Harrys 19 års dag, och nu var det slutet av mars.
Min 20 årsdag hade jag firat med Samantha, Eleanor, Danielle och killarna och sen hade jag varit hemma i Bradford några dagar.
Det kändes konstigt.
Tonåren var över.
Jag var 20 år och Samantha skulle snart fylla 18 år.
Det går bra för mig och killarna i våran karriär och det går bra för Samantha i skolan.
Harrys födelsedag hade jag, Samantha, Liam, Harry, Niall, Louis, Danielle och Eleanor firat inne i London.
Klockan var nio en lördagkväll.
Egentligen så skulle jag nog varit med Sammy men hon var på tjejkväll inne i London hos Coryn.
Jag var glad för hennes skull.
Hon hade hittat två bra vänner genom skolan.
Coryn och Sanna.
Jag hade träffat dem en gång.
De var vekligen roliga och trevliga.
- Zayn vi ska kolla film! Ropade Liam ifrån vardagsrummet.
- Okey! Ropade jag och gick mot vardagsrummet.

En månad senare

- Om 10 dagar så fyller du 18 år babe, hur vill du fira det? Frågade jag Samantha.
- Jag vet inte, sa hon och log.
Idag var det den 28 april.
Samantha fyllde år den 8 maj.
- Vad önskar du dig då? Frågade jag.
- Inget, sa hon och log.
- Du kommer få något ändå, sa jag och log retsamt.
- Jag vill inte ha nått Zayn, sa hon och skrattade.
- Du skulle ha fått världen om jag kunde ge dig det, sa jag.
- Aww, sa hon och pussade mig på munnen snabbt.
Sen ställde hon sig upp ifrån soffan där vi satt.
Vi var hemma hos mig och killarna.
Samantha skulle sova här i natt.
Nu hade vi filmkväll.
Bara vi två.
Louis skulle sova över hos Eleanor och Liam skulle sova över hos Danielle.
Niall var hemma i Mullingar för några dagar framöver och Harry sov över hos en kompis inne i London.
- Vart ska du, kom tillbaka! Sa jag och skrattade när Samantha hade rest sig.
Jag tog tag i hennes armar och drog ner henne på soffan igen.
Hon skrattade åt mig.
- Jag ska bara dricka lite vatten, sa hon och reste sig upp igen.
- Kyss mig först annars får du inte gå, sa jag och log.
Hon skrattade och sen pussade hon mig snabbt på munnen.
- Jag menade kyss mig på riktigt ingen puss, sa jag och kollade på henne.
Hon log och sen lutade hon sig fram och kysste mig.



Tack för kommentarerna!
Första bilden är på Zayn och hans mamma, gullig bild ju! :)
Detta kapitel var mer gulligt än spännande men mer spännande kapitel kommer nog snart;)


Kommentarer
Postat av: jessica

omg love it ! <3

2012-04-11 @ 22:20:23
Postat av: Anonym

2012-04-11 @ 22:33:01
Postat av: Emma

Jättebra! :)

2012-04-11 @ 23:17:08
Postat av: sandra

om jag inte sagt det här tidigare så säger jag det nu!:

Jag är kär i din fanfic!!! :DDDDD även din förra! älskar sättet du skriver på! :D

2012-04-12 @ 01:35:24
Postat av: Malin

Jättebra :)

2012-04-12 @ 04:16:35
Postat av: Hanniz :D

SÅÅÅÅ BRA!!!! =D<3

2012-04-12 @ 10:29:02
Postat av: Grace

Aww, va gulligt kapitel!:D<3

2012-04-12 @ 11:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback